رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

دلتنگی

سلام به همه خوبان

 

خدایا !

خدایا خوشحالم . از اینکه زنده ام نفس می کشم و هنوز هم رشته ارتباطی من با تو قطع نشده .

خوشحالم که تا اینجا با من بودی و خواهی بود.

خوشحالم که نگران من هستی !!

خوشحالم که هنوز صدایم را می شنوی این یعنی من هنوز وقت دارم که زندگی کنم .

خوشحالم باز هم فرصتی دادی تا تو را صدا کن ؟!

با تو حرف بزنم از همه چیز از گذشته هایم از فردایی که نمی دانم چه بر من خواهد گذشت .

از روزهایی که خیلی دلتنگ می شوم .

از روزهایی که بال پرواز آرزو می کنم و پر می کشم به سویت .

خوشحالم که دلم برای تو تنگ می شود .

خیلی از این شبهای دلتنگیم با تو به گفتگو نشسته ام و سجده بر آستانت سائیده ام

با تو حرفها زده ام و گریسته ام

انگار روبرویم نشسته ای و مرا تماشا می کنی !!

انگار همیشه با منی همیشه احساس می کنم یکی دارد مرا نگاه می کند.

امروز دلتنگ تر از همیشه ام .. باز هم به قلب من سر بزن...

بنده کوچک تو .... رویا


 

نظرات 2 + ارسال نظر
Hiva 1385,02,27 ساعت 10:01

رویا جان
حضور این عشق ابدی در قلبت تجلی روح زیبایت است برایت آرزوی رسیدن به آنچه در آرزویش هستی را دارم.

هیوا

وحید 1389,06,27 ساعت 11:41 http://www.delnava.tk

دل نوا زیبا ترین سایت تفریحی ایرانیان

در سایت دل نوا می توانید از امکانات زیر بهره ببرید :

مطالب عاشقانه شخصی و دوستان
کلوب تفریحی و آموزنده
موزیک های روز دنیا
چت روم ساده و دوستانه

در سایت دل نوا منتظر شما هستیم

سایت دل نوا هر گونه همکاری را با علاقه مندان پذیراست

[چشمک]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد