رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

یک لبخند ساده

سلام به همه خوبان

 

یک روز با هم خندیدم

با همه وجود

با تمام شعف

یک لبخند ساده اما پیوسته نمی ماند...

من اینجا و تو آنجا ..

لبخند گم شد .. خنده کم پیدا ...

اما کاش همه می دانستند

می شود در این دنیا خوب بود و خوب زیست ...

 

 

سفرمان را فراموش کن...

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
خدا کنه همه خنده ها پیوسته باشد
به امید آن روز
ممنونم از حضورت
شاد باشید

آرمان 1385,05,19 ساعت 14:38 http://jazro-mad.blogsky.com

بله من هم همکاری شما را صمیمانه میپذیرم و لینک شما در وبلاگ من هم میباشدwww.jazro-mad.blogsky.com از حضور شما شاد میشوم.
موفق یاشید

نازنین مریم 1385,05,23 ساعت 12:47

سلام
فکر کردم که آپ کردید
منتظرتون هستم
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد