رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

سرت گیج نره!!

سلام به همه خوبان  

 

 

امروز ماموریت نبودم. بنابراین طبق دستور مدیریت در مورد اطلاعات تجاری عمان جستجوی بزرگی را شروع کردم البته البته سال 1386 سفارت عمان رفتم تو خیابان جردن خ تندیس و اطلاعات گرفتم و خیلی هم تحویل گرفتند. 

 

به هر حال از سازمان توسعه تجارت باید ممنون بود که اطلاعاتش تقریبا مال 5 سال پیشه و از عمان در همون حدی می دونه که یک مرکز تجاری موقت در عمان افتتاح کرد و بقیه اش را بی خیال شد.  

به نظرم عمان کشور بسیار امن و مردمان خونگرمی دارد حداقل از سفارتش در ایران اینچنین برمی آید. به هر حال امروز سرگرم این کار بودم و یک کار دیگر که روز شنبه باید به دادگاه... بروم برای تقاضای اجرای مزایده و فکر می کنم شنبه سر کارم نیام و گزارش تصویری و صوتی و... به استحضار مدیران برسانم.   

 

به هر حال احتمال زیاد که به عمان سفر کنم بسیار زیاد است البته اگر از زیر کار دربروم و تو رودربایستی بیفتم می گم من فقط در حیطه حقوقی و قراردادها کار می کنم اینم میشه یه منت گذاری دیگه...

 

لااقل شکرش باقیه که منو از رفتن به دوبی در این فصل گرم و طاقت فرسا معاف کردند و با هزار مصیبت طرف را راضی کردم که خودت برگه ها با تی ان تی یا دی اچ ال بفرست نمی خواد زحمت بکشی چند تا دریا رو دوربزنی...(سرت گیج می ره..) 

 

خلاصه امروز ما هم گذشت با تمام سختیهایش که از قد و قواره خودمان بیشتر ست... 

 

 

به آرزوهای قشنگتون برسین... 

 

رویا

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا 1391,01,23 ساعت 17:03 http://zahra1377.blogsky.com

وبلاگ زیبایی داری
آماده تبادل لینک با شما هستم البته اگه ما رو(من و صبا)قابل بدونید
zahra1377.blogsky.com

مرتضی 1391,01,24 ساعت 11:57

ینی میگی عمان بهتر دوبی ه ؟
البته از نظر آب و هوایی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد