رویاهای من

با تو سخن می گویم...

رویاهای من

با تو سخن می گویم...

روزی دیگر

سلام به همه خوبان


امروز 22 بهمن سالروز انقلاب اسلامی ایران و در واقع روز استقلال ایران است. درست یک سل بعدش من متولد شدم بنابراین از روزهای انقلاب چیزی به خاطر ندارم. امروز رو استراحت می کنم و فردا کنکور ارشد دارم. مثل همیشه منو می اندازن جایی که همیشه ترافیک هست و جای پارک پیدا نمی شه. دانشگاه تهران -  پل گیشا حوزه امتحانی ام هست. نمی دونم از بچه های کارشناسی کسی رو می بینم یا نه؟

به هر حال قبول نشدن تو کانون ضربه سختی به من زد و تمام برنامه های منو عوض کرد. راستش یه جورایی بی انگیزم کرد. در واقع الان فقط دارم گذران می کنم و آینده دیگه برام مهم نیست. یه پیشنهاد سفر بهم شده که اگر پول و ویزاش جور بشه می رم. ممکنه یه ماه ایران نباشم. البته قبلش هم یه سری به دریای شمال ایران می زنم. احساس می کنم به آرامش دریا نیاز دارم و حتما که تنها می رم. همه سر کارن حوصله و وقت دریا اومدن رو ندارن.. حالا منو م یگین حاضرم تمام عمرم تو سفر باشه و لحظه ای تو خونه و بیکار نباشم.

امیدوارم این سفر جور بشه چون بعدش هم باید برم یونان. یه پرونده مربوط به یکی از دیپلمات دارم که باید حتما وکالتشو از سفارت ایران ایران در آتن بگیرم. یکسال میشه که هنوز نتونستم هزینه سفر و غیره رو جور کنم آخه من هزینه های دیگر هم دارم. بعدش هم مگه چقدر درآمد دارم من


و در آخر امیدوارم همه به آرزوهای قشنگشون برسن برای من هم دعا کنید زندگی ام به همین منوال بگذره. راستی اگر بگم به همه آرزوهام رسیدم باورتون میشه؟!!!




به آرزوهای قشنگتون برسین...

رویا


نظرات 8 + ارسال نظر
حسین 1392,11,22 ساعت 13:06 http://rol90.blogsky.com/

سلام ابجی رویا
ایشالله که فردا کنکورت رو با موفقت بدی و مثل همیشه خوب پاسش کنی
فاتحه هم تو این انقلابشون :دی

successful boy 1392,11,22 ساعت 15:25 http://odgp.blogsky.com

من هم 5 شنبه و جمعه کنکور دارم ، امیدوارم که آزمون خوبی باشه برای همه و برای شما هم امیدوارم به همه خواسته هاتون برسید و هرگز نا امید نشید.
بهروز و بهکام باشید.

حسین 1392,11,22 ساعت 15:45 http://rol90.blogsky.com/

مرسی که بهم سر زدی و وب ما رو هم قابل دونستی
من حسابداری میخونم و برای شما هم مجدد ارزوی موفقیت دارم
اگه قبول شدی شیرینی ما هم محفوظ باشه

حسین 1392,11,22 ساعت 15:46

از اینکه به نظرات جواب نمیدی ازت عصبانی هستم
تنبلی هم حدی داره بخدا

من معمولا به نظرات جواب نمی دم. نوشته های هر آدمی حکم فرزند رو داره و نگاه تو انتزاعی است. هر چه می خواهی برداشت کن. اینم از جوابت... داداش

حسین 1392,11,22 ساعت 22:11

انتزاعی معنیش نمیدونم چیه؟؟
بیشتر و شفاف تر توضیح بده

سلام
انتزاعی: یعنی نگاهی که هر کس به شعر یا مطلب بر اساس ذهنیت خودش برداشت می کنه و ممکنه نگاه شاعر یا نویسنده چیزی غیر از اون باشه.

مهدی 1392,11,24 ساعت 14:18 http://gitare.blogsky.com

سلام رویا مطلابتو خوندم
:)

سلام
انشاا... موفق باشین تو کنکور
و خوشحالم که به همه آرزوهاتون رسیدین و
دریای شمال هم خوش بگذره

morteza 1392,11,29 ساعت 11:37

موفق باشید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد